۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۳۲

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

قوه قضاییه در برخورد با مفاسد به نام ها بی توجه باشد

قوه قضاییه در برخورد با مفاسد به نام ها بی توجه باشد

ساری - دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی به نام‌ها و عناوین توجه نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال علی پور شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور رئیس قوه قضاییه در ساری برگزار شد، گفت: توقع نمایندگان از قو قضاییه تا حدودی تأمین‌شده و شجاعت در این قوه در دو سال اخیر بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های قوه قضاییه و مبارزه با فساد اقتصادی مردم را امیدوار کرده است به عملکرد دستگاه قضایی در این حوزه اشاره کرد و گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی با آرامش و گام‌به‌گام از سوی دستگاه قضا و به‌درستی انجام می‌شود و انتظار داریم در برخورد با مفاسد شفاف‌سازی شود و به اسامی و عناوین مختلف توجه شود.

علی پور با انتقاد از عملکرد دستگاه قضا در استان یادآور شد: متأسفانه دستگاه قضایی استان، سرگرم موضوعات خردشده است و از موضوعات کلان مانند زمین‌خواری و کوه خواری غفلت شده است و زمین‌های ۱۰۰ که مالکیت آن برای مردم عادی بوده است به‌راحتی دستور تخریب می‌گیرند اما برای هکتارها زمین که در اختیار اسامی و اشخاص دیگر است توجه نمی‌شود.

وی با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی در برخورد با برندهای آمریکایی و خارجی گفت: دستگاه قضایی درزمینهٔ تعطیلی برندهای غیرفرهنگی و آمریکایی در پایتخت خوب عمل کرده است و استمرار این برخوردها سبب امیدواری می‌شود.

آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: انتظار داریم دستگاه قضا بر اساس نقشه منابع طبیعی و کارشناسی شده نسبت به برخورد با تخلفات اقدام کند.

وی یادآور شد: هرچند هماهنگی و همدلی درزمینهٔ برخورد با متجاوزان با اراضی ملی در دو سال اخیر افزایش‌یافته است ولی مقرارت پیشگیری از این جرائم نیازمند اصلاحات جدی است.

کد خبر 2957437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha